A sun to maybe dissipate shadows of the mess you made

Åh vilken trött helg. Blä!

Jag hoppas på att få slippa träffa eller höra ifrån energisugande, bittra och iq-befriade människor, mer flyt, mindre sjukdom och bättre humör i veckan som kommer! Jag brukar vara positiv, glad och stark för det mesta men ikväll brister det lite..

Och med det härliga inlägget tackar jag för mig, bäddar ner febriga mig i soffan och tittar på Big brother.


Ps. En liten kram till er som verkligen har det jobbigt - på riktigt! Ibland känner man sig bara så himla patetisk som tycker att saker och ting är jobbigt när man vet att vissa har det så himla mycket värre! Fast man kan ju inte gå och jämföra människors olycka och liv hela tiden. Det är ju trots allt mitt liv jag lever och inte någon annans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0