14 februari

Det har varit en bra alla hjärtans dag.. Slutade jobba vid 10 imorse och då åkte jag hem och grejade lite. Efter någon timme blev det en sväng på stan, Ikea, köpis och tacobuffe där. Sen vidare till Owe Janssons och dollarstore. En riktig super runda! Sen tog Andreas med mig på hockey, mysigt och skönt att dom vann! Gu vad roligt det är med hockey.

Nu sitter jag på bussen på väg till mamma. Imorgon åker hon och jag till syster i Stockholm och blir där tills på fredag. Skönt!

Jag är ju ganska oromantisk av mig så därför är jag ingen alla hjärtans dag-fantast egentligen, även om det såklart är jättemysigt. Men jag vill iaf tala om att jag har världens absolut underbaraste familj så massa hjärtan till er ❤. Gu vad jag älskar er!! Och tack Andreas för en mysig dag. ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0