You rip out all I have just to say that you've won..

Kul.. Inatt när jag skulle gå och lägga mig kände jag hur förkylning kom krypandes. Jag har varit så dålig inatt så jag somnade klockan 7 imorse och såklart hade jag inge Alvedon eller nåt hemma. Vid 3-tiden var jag nära att åka till Gdg och köpa tabletter men så insåg jag att jag är alldeles för mörkrädd för att ge mig ut på sådant äventyr själv mitt i natten. Jag har nästan 39 graders feber fast jag har proppat mig full med tabletter hela dagen så jag är hängig big time. Jag åkte ut en sväng på eftermiddagen till Hedesunda för att gratta lill-Simon på 11 års dagen men nu är jag tillbaka hemma och ligger nerbäddad i soffan. Åh vad jag är trött på att hela tiden åka på alla förkylningar som går. Jag tror min kropp är lite ur balans.. Nu ska jag stoppa i mig allt som finns kvar av påskägget och skriva lite.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0