Kanske min sista!

Efter en heldag på jobbet har jag och mina tre små böcker gått och lagt oss. Jag slutar 8.30 imorgon så jag är alltså kvar at work.. Imorgon har jag lite fix och trix på G. Sen på eftermiddagen ska jag hämta Andreas, plugga med brors och sen kommer fina moster och sover över på kvällen :)

Om exakt fyra veckor ligger jag i en säng på Rhodos nu istället! Bästa mamma och Thomas ska ta med mig och mina tre "riktiga" syskon på en veckas semester. Åh vad mysigt det ska bli, jag längtar verkligen. Tänk att man kan tycka om sina syskon och föräldrar så otroligt mycket. Jag älskar dom så det nästan gör ont i hjärtat ibland!!

Nu ska jag planera, läsa några kapitel och skriva en rad innan jag slår igen ögonen för den här dagen. Hoppas ni alla haft en bra dag. Och kom ihåg att om du möter någon som inte ler kan du alltid ge den personen ditt leende ;) God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0