ish

Idag har jag varit på SB ute i Valbo och jobbat. Helt annat mot för citykontoret men det var roligt :) Jag ska vara där hela oktober så det är bra att komma in i det. Jag blir i stan resten av veckan och sen börjar jag på riktigt ute i Valbo för en månad framöver. Sen in till stan för kära city igen :P

När jag slutade jobba kom hjärtat och hämtade mig och så åt vi en låång middag på IKEA. Köttbullemenyn är lovely. Sen när jag kom hem målade jag vårat soffbord vitt och kletmaja som jag är tappade jag locket (med kladdet neråt såklart) på golvet där jag inte hade täckt så det blev en jättefin vit fläck. Jag panikade och hämtade papper för att torka bort det och då blev fläcken bara ännu större! Försökte med allt och tack och lov är det bara lite skiftningar av vitt där på golvet nu. Gu vad oviktigt och ointressant att läsa.. Men men, det var det som hände!

Resten av kvällen har tillbringats med Fialotta! Och nu ska jag krypa ner i sängen alldeles ensam. Huua, jag som är så mörkrädd! Men det är väl bara att vänja sig.. Det är ju hela 5 nätter kvar den här veckan som jag ska sova själv!

Jag tänkte vara lite rolig och lägga upp någon bild från dagen men såklart har jag glömt min väska i bilen som Andreas har vid kontoret, och i väskan ligger kameran. 

Natti natti


Kommentarer
Postat av: mormor

Behövs ingen bild - jag ser din min (inom mig) när du tappar locket. Så kreativ du är. <3

2011-09-28 @ 22:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0