Tack för värmekudden!

oooont oooont ooooooooont i magen! blä blä blä :( Har haft en dålig eftermiddag med fruuktansvärd mensvärk och humörsväng BOTTEN. Värmekudden på magen och nerbäddad i soffan framför tvn. Tittar på ensam mamma söker nu.. Vad mycket gulliga människor det finns"

Men jag har haft en bra dag på swedbank så hela dagen har inte varit så här tack och lov. Jag har lärt mig ännu mer nya saker. Åh vad jag trivs, det är såå kul!

svar till Mikaela: Haha jag fattar ingenting :S Hur hittade du min blogg? whoo are you? JAA du skrämde skiten ur mig i morse :P



du är bra ♥


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Förstår att du blir fundersam:)

Ja o min sambo bor längst upp i huset.

Vet ej hur ja hittade din blogg,men har läst den ett tag. Mycket trevlig sådan.

O idag kändes de som ett bra tillfälle att göra sig till känna:)

2011-09-19 @ 20:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0