svt 1

Ikväll är jag och Elliot ensamma här hemma för Andreas jobbar.. Elliot sover sen några timmar men han har vaknat och velat bytt blöja, ha lite välling och gosa. Oj oj. Om någon hade sagt till mig för något år sedan att jag skulle vara hemma och ta hand om ett barn en lördagkväll när jag var 21 hade jag inte trott på det, bara skrattat.
Jag har i alla fall tittat på Mia Skäringers (hon från solsidan) föreställning på tv; "Dyngkåt och hur helig som helst". Hon är ju alldeles underbar! God natt allesammans. Imorgon blir det till att plugga engelska massor!

Hoppas ni haft en fin kväll.


Kommentarer
Postat av: mormor

Visst är det fantastiskt, att man kan så mycket mer än man trott. Och visst är de små liven helt underbara att umgås med. Jag minns när Du var så liten. Det var då det...

2011-09-12 @ 07:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0