pms

Jag är redan en timme sen till Emelie! Jag har min underbara kvinnliga SKITVECKA med början idag så jag har sprungit runt och skrikit på Andreas utan anledning i en timme.. Och blivit arg på honom för att han inte fixar kläder till mig att ha på mig ikväll, stackarn. När tant röd kommer på besök rasar mitt humör och allt är blä. Inga kläder sitter fint, håret är fult, sminket blir fult!!! Men nu ska jag gå till Emelie, lämna mitt hemska humör hemma och ha superroligt ikväll!  

Hoppas ni får en rolig kväll. Vi kanske ses ute! Kram

Kommentarer
Postat av: mormor

Ha så trevligt, skulle inte tro att vi ses ute, jag läser, efter att ha klippt gräs i dag. kram

2011-09-17 @ 21:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0