me like

Idag har jag gjort min andra dag på Swedbank och jag är alldeles slut i hela huvudet. Vi har suttit med utbildningar hela dagen och de pratar om saker man inte ens visste fanns. Jag har gjort klart 5 utbildningar och klarat proven på de delarna så nu har jag två av de längsta utbildningarna kvar. Dom ska jag göra klart imorgon och sen är det dags att börja sitta med en handläggare och lära sig allt på riktigt.

Jag ska ha praktik där i tre månader och jag känner redan att det kommer ge massor. Alla är så galet gulliga och trevliga och snälla så jag trivs som fisken i vattnet! Plus att man får använda hjärnan, det gillar jag. Det kommer bli en jätterolig höst!

Nu till något helt annat.. Vet ni vad jag hittade igår i min navel? Vi var på läkerolen och tittade på Johannes match när jag råkade komma åt min mage och kände att jag var alldeles öm. Jag började känna runt naveln och där var det alldeles hårt och uppsvällt. Jag pillade i naveln och kände att det var något där! PANIKEN började sprida sig och när jag inte fick bort klumpen förstod jag vad det var. EN STOR ÄCKLIG FÄSTING som hade krypit in i hela min navel och huggit sig fast. Pappa fick försöka hjälpa mig att få bort den men den var så långt in så man fick knappt tag i den. Tillslut fick han bort själva kroppen men såklart blev hela huvudet kvar inuti. När vi kom hem försökte jag ta en pinsett och få ut den men det går verkligen inte så jag har hela huvudet kvar i naveln :S Det var mitt värsta!!! Så himla äckligt.






Kommentarer
Postat av: mormor

Den måste bort!! Doktorn eller Roland, vem ska operera?

Men så kul att du hittat nåt som du trivs att jobba med :)

2011-09-14 @ 21:55:40
Postat av: Per Rask

Den måste bort. Kan ge borelia eller ännu värre saker.

2011-09-15 @ 12:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0