Mami!

Igår var vi ut till Hedesunda och hälsade på en sväng efter jobbet och så tog jag med mig mamma in till stan igen för hon var inte så pigg så jag ville pyssla om henne lite. Vi sov till 9 och sen satte jag mig med min engelskauppgift! Jag blev ledig från Swedbank idag eftersom jag hade en del plugg att göra. Jag visste inte hur länge det skulle ta men nu är jag klar efter 2 1/2 timme! Vi har ätit en yummi frukost och nu ska vi hitta på något skoj. 

Ikväll ska jag ut och äta på Kalles med Emelie, Isabelle och Sandra. Mysigt! Sen vi får väl se hur kvällen slutar ;)

Imorgon ska jag på hockey! Första A-lags matchen den här säsongen. Det blir skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0