engelska B

Finaste pappii har varit här och umgåtts med mig lite på eftermiddagen och sen har jag suttit med min nedrans engelska. Jag hamnade efter en hel del när jag var i Grekland, missade nästan 2 veckor. Och eftersom det är en snabbspeedad kurs (jag ska läsa engelska B på 10 veckor) så är det en hel del att ta igen kan jag säga!

Jag kan ju säga att blondies have more fun BIG TIME! Så här tråkig kväll har jag aldrig haft som blondin ;)

Jaja tur att det bara är skit på tv ikväll, då finns det inget där som kan locka bort mig från skolböckerna. Men det är lite farligt för hälften av allt studiematrial är på internet eftersom jag läser distans så det är föör lätt att glida in på andra sidor när man måste sitta vid datorn för att plugga.

Varför blev jag en sån som tycker att engelska är svårt och tråkigt att lära mig? Varför blev jag inte bara en sån som föddes med engelska i huvudet? I-lands problem hej.

2010-09-11 idag. 10 år sedan World Trade Center grejen.


Kommentarer
Postat av: mormor

Om du skulle varit född med engelskan i huvudet kanske du bott i England eller nån annan plats lååångt borta, och vad är det mot Vinnersjö! Men försök fokusera så går det bra, I love you - det förstår du, kram.

2011-09-12 @ 07:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0