brownie!

Just ja.. Jag har visst glömt att berätta att jag blivit brunett/rödtott!





Underbara bilder ;). Jag är ganska trött vilket syns klart och tydligt men nu har ni fått sett min nya färg i alla fall:P Mitt hår klarade inte att blekas mer för det har rasat av det senaste året så jag har knappt något kvar. Så varför inte prova något nytt och drastiskt när man ändå höll på? Jag kan väl erkänna att jag inte hunnit vant mig med färgen och inte heller bestämt helt vad jag tycker.. En sak är säker; jag är en blondie innerst inne. Men men, ett tag får det funka :) God natt.


Kommentarer
Postat av: Elin

Väldigt fint :) Och du liknar dina systrar mer nu!

2011-09-11 @ 13:36:23
Postat av: Linda Fors

like it a lot!! Men jag känner igen mig i din känsla :) Vi kan väl ses snart och hitta på nått skojs...

2011-09-11 @ 17:34:58
Postat av: mormor

Allt pryder en skönhet, men du kan bara vara - som du egentligen är. Du är fin. Varför är du trött när du nyss varit på semesterresa?

2011-09-12 @ 07:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0