Mauro Scocco

Jag och älskling har haft en supermysig dag.. Vi kollade på en film i natt så vi kom i säng väldigt sent. Därför unnade vi (läs han eftersom jag inte kan sova) oss en sovmorgon. Jag sover fortfarande väldigt dåligt på nätterna vilket är väldigt jobbigt men jag hoppas det blir bättre. Jaja tillbaka till våran mysiga dag. Efter sovmorgonen åt vi frukost och sen åkte vi till Valbo. Vi åt lunch på IKEA och sen tog vi en runda på köpis. För er som missat det så har BIK BOK 50 % på hela butiken idag, shoppa loss!

Nu är jag hemma igen och Andreas åkte iväg till någon kompis. Om några timmar kommer moster Karoline hit så då ska jag ta mig ner på stan för lite häng med henne. Sen ska hon sova här. Gu va längesen det var sen vi sågs nu..

Idag är det sånt där väder när man bara vill kura ner sig i soffan under filten, tända ljus och lyssna på fin musik. Därför ska jag göra det nu. Ha en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0