Helg är härligt

Jag kom hem tillslut i fredags även om det kändes som att jag aldrig skulle göra det. Men det är mysigt att åka tåg faktiskt, ett tag. Sen blir man rastlös och vill bara vara framme. När jag kom hem hade vi iaf mysigt födelsedagskalas för Elliot och åt fika och han fick presenter. Så nu är hela lägenhetn full av massa låtande leksaker, haha. Efter kalaset åkte vi till Tierp för att hämta Josefin och Pontus och sen fortsatte vi till Hedesunda, Vinnersjö och mormor och morfar. Där fick vi galet god mat och hela familjen var där. Supermysigt. Vi sov kvar hos mamma. Igår vaknade Elliot ganska tidigt så jag och Amanda roade honom några timmar, bakade bröd till frukost och efter frukosten tog vi alla en promenad till Kvillanudden. Igår kväll firade vi Josefin och hela släkten kom. Vi åt tacos och fikade så jag rullade tillslut. Men gu vilken underbar släkt jag har alltså! Jag är så glad för att jag har så fina människor runt omkring mig.


Jag bjuder på en bild från igår, resten är på kameran och den orkar jag inte fixa med nu :P Så här kul hade vi iaf det. Trötta syskon..

Idag åker Josefin och Pontus hem :/ Men först ska vi hinna träffa dom lite och vid 14 är det match på läkerolen. Så himla roligt att titta på duktiga bror!


Kommentarer
Postat av: mormor

Tack snälla du att du talar om att vi lagar god mat. Visst är det många som läser din blogg!?

Och Jossans kalas var ju hur trevligt som helst, och god mat där oxå :)

Och så skönt det såg ut där i soffan med sovande syskon, kram, love you <3

2011-11-20 @ 17:43:49
Postat av: mormor

Visst är det många som läser din blogg!? Bra, då vet dom att vi lagar god mat. Och Jossans kalas var ju trevligt, och god mat där oxå.

Mysig bild på sovande syskon, kram, love you <3

2011-11-20 @ 17:51:31
Postat av: mormor

Vi tar det en gång till, neejdå. det blev fel när jag kommenterade 1:a gången, så jag skrev en gång till, och så kom båda iaf. Ska det va så ska det!!!

2011-11-20 @ 17:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0