Grattis Andreas på namnsdagen!

Jag åkte ut till Hedesunda igår eftermiddag och hade en helkväll med mamma. Jag har som sagt haft väldigt svårt att sova den senaste tiden och har knappt sovit någonting på flera veckor. Därför bestämde mamma att jag skulle komma ut till henne och så skulle hon "ta hand om mig" lite. Jag tog ett långt bad, fick 1 1/2 timmes helkroppsmassage av min underbara mamma (det är minsann bra att ha en mamma som är utbildad massös!), drack kamomillte som man ska bli trött av, tog mina naturpiller mot sömnsvårigheter och sen fick jag varken ha klockor eller mobiltelefon i sovrummet. Hon är sträng ibland minsann! Det funkade till viss del, jag somnade ganska snabbt. MEN jag har vaknat miljontals gånger och kan inte somna om. Att inte kunna sova är inte roligt, man blir helt trött i huvudet och jag känner knappt igen mig själv. Man blir liksom helt borta :S Jaja nog om det.

Idag har jag varit hos mamma hela förmiddagen. Sen åkte jag till Valbo, tog en sväng på stan, uträttat lite ärenden och sen har jag mest suttit vid datorn och pratat telefon för att fixa lite. Jag vill göra något annat nu! Och vem vet, inom en snar framtid kanske jag gör det?

Idag har jag en liten uppgift till er som läser :) HJÄLPA NÅGON! Jag brukar varje morgon när jag vaknar bestämma en liten uppgift som jag har för varje dag som jag ska försöka göra. Och idag hade jag bestämt att jag skulle hjälpa någon. Det behöver inte vara något stort, men personen man hjälper blir så otroligt glada. Och eftersom jag har ungefär 100 läsare om dagen så tänkte jag att om 100 stycken hjälper någon idag betyder det att vi tillsammans gör minst 100 människor glada (plus sig själv eftersom man känner sig mycket bättre efter att man gjort något bra för någon annan). Det är ju grymt :)




Jag hittar ingen passande bild till inlägget men eftersom jag pratat med Ola idag så bjuder jag på en väldigt oseriös bild på oss från förra sommaren. Haha ;)


Kommentarer
Postat av: Linda Fors

OMG!!!! vilken talande bild!!!!

Kraaaaaaaaaaaaaaaam

2011-11-30 @ 22:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0