en liten updatering av massa ointressanta saker

Jag har jobbat hela dagen idag.. skönt när det börjar dra igång igen så att man har något att göra om dagarna, plus att det är ju alltid bra att få lön också!

Veckans schema:
Måndag 11-20
Tisdag ledig
Onsdag 10-14
Torsdag 13-20
Fredag 12-20

Jag har verkligen känt att jag inte är frisk än för jag hostar och snorar massor. Plus att jag blir svettig och frossig omvartannat.. Men jag är på bättringsvägen tror jag i alla fall. Undra varför jag alltid blir s

Helgen har varit så himla mysig. Jag har umgåtts massor med mamma!! MYSIGT! Igår åkte jag in till stan en sväng och tittade på Simons första match på läkerol arena. Han var så duktig och gjorde till och med ett mål! Sen åkte jag ut till Hedesunda igen och var där hela dagen. 

JOHANNES GICK VIDARE TILL SEMIFINAL!! Det är nästa helg :) Åh vad spännande och roligt!

Nu ska jag snart åka och hämta A efter hans träning. Sötisen kom ut med bilen till mig idag till Valbo så att jag skulle slippa åka buss nu ikväll. Tack snälla du! Men först ska jag titta på "en unge i minuten". Paniken sprider sig i hela kroppen så fort jag tänker på barnafödande. Jag får ont ont ont ont ont! Är det något jag är rädd för så är det DET!! AJJJJ!!

Hoppas ni får en fin måndagkväll!



puss på er !


Kommentarer
Postat av: Annso

Jaa du Ewwe visst gör det ont men man glömmer fort ;) kram på dej och krya på dej

2011-03-22 @ 11:31:55
Postat av: mormor

Om kvinnor och män skulle föda varannan gång, skulle det bli max tre barn i familjerna, sägs det. Men jag håller med Annso, man glömmer så fort man får se sin lilla baby. Men jag kniper rätt bra jag oxå när jag ser förlossningar numera:)

2011-03-22 @ 21:14:56
Postat av: mormor

Om kvinnor och män skulle föda varannan gång, skulle det bli max tre barn i familjerna, sägs det. Men jag håller med Annso, man glömmer så fort man får se sin lilla baby. Men jag kniper rätt bra jag oxå när jag ser förlossningar numera:)

2011-03-22 @ 21:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0