Slutspel U 16

Johannes match igår! Dom vann med 5-3. Jag missar matchen idag för Amanda kunde inte byta av mitt barnvaktande förren 1 :/ Men jag hoppas att det går bra! Det är så himla roligt att se dom nu. Dom är verkligen duktiga! Speciellt bror såklart ;)









Jag och söta Sippie igår :)

Peta kom och umgicks med mig igår när vi kom hem från hockeyn.. Vi tittade på en film och åt mackor, haha! I kväll blir det utgång! Det ska bli trevligt (hoppas jag)! Och äta god mat på Helt Enkelt, mums!
Åh vilket underbart väder det är idag! Jag älskar när solen skiner ♥ Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag sa ju att jag kunde rycka in, men då måste du säga till. Jag har städat idag, men nu ska jag ut och promenera i vårvädret, kram.

2011-03-12 @ 13:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0