Mysig helg

Är det något som kan göra mig på bra humör så är det god frukost. Jag är en riktig fukostmänniska minsann :P Vi har haft en supermysig morgon. Jag och Amanda vaknade halv 7 imorse och mamma vaknade en halvtimme senare och sen låg vi i soffan och bara pratade till halv 10. Då åt vi en god frukost och sen satte vi igång med att rensa mammas garderob. Jag ligger i soffan och kryar på mig (febern ger sig aldrig) och mamma drar ut alla kläder så viker jag och lägger bort det hon inte får ha kvar ;) Jag tyckte innan att jag har ganska mycket kläder men mamma har GALET mycket! haha :) Vi har hållt på i några timmar men har fortfarande mer än hälften kvar.. Jag blir kvar här ikväll också så vi ska ha lite lördagsmys här hemma! Jag var ganska mammig/pappig/familjig redan innan jag åkte till USA men nu vet jag inte vad som har hänt med mig. Jag vill bara vara här ute i Hedesunda hela tiden och umgås. Finsate bästa mamma! Jag är så tacksam för min underbara famlij.



Här har vi lillstekaren imorse ;)



Mumsii!



Söta Sippie och en sliten jag i morse :P


Ha en trevlig lördagkväll! kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0