Magsjuk

Alltså det var säkert 10 år sedan jag var magsjuk sist.. Och jag hade verkligen glömt hur fruktansvärt det är! Jag vaknade i morse av att jag mådde illa men jag försökte mig ändå ut på en promenad för att få lite frisk luft. Och där börjaade det. Spydde första gången ute och sen har det forstatt så hela dagen. Jag har inte kunnat rört mig ur sängen för då har jag spytt på en gång. Ush fruktansvärd dag! Plus att jag har haft skyhög feber!! Usha..
Nu på kvällskvisten har jag iaf lyckats fått i mig lite blåbärssoppa och activia yoghurt och än så länge ligger det kvar i magen ;) Hoppas jag vaknar pigg och fresh imorgon!

Haha uppåt inlägg.. Nja!
hejs.


Kommentarer
Postat av: mormor

Det där lät inte roligt! Tycker synd om dig. Man får vara gled åt vanliga friska dagar. Jag har haft en intensiv och rolig dag med mina femmor =)

Nu ska jag sitta vid datorn en stund, sen är det flera tv-program som jag vill se. Om jag orkar avslutar jag dagen med några sidor i en bra bok, del 3 du vet. Krya på dig, love you.

2011-03-07 @ 16:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0