lite glad ikväll

Åh vilken bra vecka jag har haft! Härligt verkligen!!

Jag har jobbat en del och jag trivs verkligen med att jobba. Jag är ingen tjej som njuter av att gå hemma hela dagarna! Mer jobb åt mig tack ;) Igår var det jag och Emelie som stängde på Cubus och vi hade värsta musiken på slutet så vi fick för oss att köra en liten spontan after work och det var supermysigt och roligt faktiskt! Väldigt längesen jag var ut en torsdag, men det var skoj! Idag har jag jobbat heldag och sen ringde Ola och bjöd in mig på Tacoskväll med honom och Linda och det tackar man ju inte nej till?! Ola ska snart flytta till Sthlm och det kommer minsann bli tomt här hemma utan honom :/ Jag kom precis hem därifrån nu och kommer somna vilken sekund som helst för jag är jättetrött.

Imorgon bitti ska jag åka ut till Hedesunda med en tidig buss och sen drar jag och pappsen ut på äventyr ;) Vi ska åka till Grythyttan tror jag att det var, ganska nära Örebro om jag inte är helt lost. Så ska vi se på Johannes hockey slutspels match. Det är en match imorgon och vinner dom den är det final på söndag. Förlorar dom spelar dom en match ändå på söndagen för att få en placering. Så det blir en natt på hotell för mig och pappa och en massa hockey! UNDERBAR helg! ♥


Kommentarer
Postat av: Joppla

Eeey bruden! Vad hände med din blogg? Jag hade bättre koll på dig när du bodde i USA! ;) miss you <3

2011-03-29 @ 20:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0