köfffärsbiffar !

Snart kommer pappa hit till mig och Amanda och gör köttfärsbiffar till oss! Det är våran favorit och när pappa väl kommer på besök kan vi väl få något gott i magen också.. hehe. ;) Sen blir det myskväll hos Sofia!

Imorgon: barnavkt till Simon i Hedesunda. På kvällen ska vi in till stan och se Johannes slutspelsmatch på Läkerolen kl 19, sen ut till Hedesunda igen och sova. In till stan på ännu en slutspelsmatch på lördagen kl 11 och sen lämnar jag över barnvaktandet till Amanda.. För på lördag kväll är det födelsedagsparty med J Björling :) Vi ska ut och äta på Helt Enkelt och sen blir det väl antagligen utgång. Det blir trevligt faktiskt, jag har ju inte varit ut här i Gävle på över 2 månader :P

Här kommer lite bilder från våran mysiga grillning i fredags!
















Jaja nu ska jag vara social med far och syster! Tjaa ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0