energi!

Det känns som att jag har berättat många gånger vilka humörsvängar jag kan ha. Ena sekunden kan jag vara superglad och nästa supergrinig.. Så är jag oftast när jag blir sjuk också, eller när jag är nere. Allt svänger snabbt! Efter att ha sovit i 12 timmar och legat i ett mörkt sovrum större delen av dagen har jag haft överskottsenergi big time! Så när den värsta huvudvärken försvann satte jag igånge med att tvättat alla fönster, damma och plocka undan allt stök här hemma, tvättade massa tvätt och tömde diskmaskinen i en rasande fart. Nu är det bara dammsuga kvar, och vika ihop alla mina kläder som ligger utspridda överallt och försöka trycka in dom i byrån och garderoben. Åh vad jag saknar min walk in closet ibland! Men stackars Andreas får knappt plats med sina saker längre för mina kläder och grejer sprider sig mer och mer. Tur att hälften fortfarande står kvar hos pappa, hehe.

Jaja dax för ett sista ryck nu innan A kommer hem vid 10.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0