migrän

Min värsta huvudvärk i världshistorien!! Igår eftermiddag började jag känna av huvudet lite men tänkte att det bara var värmen och att man druckit dåligt typ. Men sen vid 10 började det göra så vansinnigt ont att jag nästan höll på spy, och så fort jag kollade på något ljust bara smällde det till i hela huvudet. Så jag gick och bäddade ner mig och somade vid halv 11. 12 timmar senare vaknade jag och har fortfarande ont. Jag ringde sjukvårdsrådgivningen och de sa att det var migrän. Jippie! Nu är det lite bättre, men ögonen gör fortfarande ont och huvudet värker. Men jag är ändå rastlös till tusen!

Jag har aldrig någonsin sovit i 12 timmar i sträck. Det är ju sjukt :S?! Kroppen är superpigg och vill göra saker, men huvudet säger ifrån. Det får bli en slappdag för imorgon börjar mitt jobbschema!

kul inlägg.

Kommentarer
Postat av: mormor

Men lilla gumman! O jag som inte ens visste att du hade ont. Migrän finns i släkten, min pappa hade det ofta. Ta inte ut dig för hårt, var rädd om dig, kram

2011-06-15 @ 20:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0