45 år

Igår var vi i sommarstugan i Årsunda hela dagen. Mormor och morfar har varit gifta i 45 år så det firade vi allihop. Mormor och morfar, deras barn och barnbarn med familjer. Tänk vad mycket människor det kan bli av två stycken från början :P



Här är mormor, morfar och deras barn! Leif saknas.





Mormors stora vatten som jag kallade storsjön när jag var liten :P











Bror och bror :)



Tack för en mysig dag!

Idag har jag huvudvärk så jag ska krypa under täcket någon timme till. Andreas och Elliot har åkt iväg en sväng så jag ska vila lite. Sen när Elliot åkt hem till mamman igen åker vi ut till Hedesunda en sväng, hämtar lill Simon och sen blir det bio ikväll. Vi ska se jack sparrow, som Sippie har längtat! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0