Ögården

Igår efter jobbet åkte jag, Sofia och Johannes ut till Hedesunda för att lyssna på mamma när hon sjöng på Ögården.. Hon är så duktig och söt och underbar! Finaste mammi!







När jag kom in till stan hade Andreas gjort mysigt kvällsfika. Söto!



Idag har jag jobbat på Cubus igen. Ikväll blir det bara slapp. Åh jag önskar att jag var bra på att laga mat! Jag är sugen på något riktigt gott nu men min personliga kock jobbar enda tills 10 och att försöka laga mat som bara blir äckligt är inget alternativ :S.. Kebab med bröd från Deniz kanske? Annars kan jag ju i och för sig göra smörmakaroner med vitpeppar och salt, det är ju också gott, hehe.

Kommentarer
Postat av: mormor

Klart du kan laga mat!!! Har du ingen kokbok? Om man är läskunnig kan man ju följa recept. Men det är ju bra med egen kock oxå:) Första gångerna jag skulle göra såser till maten var det verkligen svårt, alla kastruller tog slut och så fick man äta sås med klumpar - men nu....man lär sig, lycka till.

2011-07-04 @ 00:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0