solavoli

Mitt humör pendlar fram och tillbaka hela tiden. Jag är så tacksam för mitt liv och alla fina människor som jag har runt omkring mig. Men samtidigt blir jag bara så himla less ibland.. Jag vill att det ska vara på mitt vis.

Jag åkte hem till Malin direkt efter jobbet och har umgåtts med henne tills nu. Vi har ätit gottis och druckit te och bara pratat i flera timmar. Vi tänkte kolla på en film men det hade vi inte tid med som munnarna gick på oss.

Nu måste jag verkligen ta en dusch för det var alldeles för länge sedan sist. Men klockan är halv 1, jag kommer inte vara klar förren halv 2. Andreas kommer hem halv 3 så jag kommer knappt hinna somna förren han kommer hem. Plus att jag är inte på sova humör. Jag är på sånt där knäppt humör som gör att jag inte vill lägga mig ner, bara sitta vaken. Pigg, tänkig, undrig, men ändå trött i huvudet liksom. Och alarmet står på 07.03 så jag borde verkligen sova. Imorgon blir det jobba 9-18 och med tanke på reakaoset behövs varenda liten gnutta energi.

Sov gott! Imorgon är en ny dag med nya möjligheter!

 

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag förstår dig! Visst är det jobbigt när man kommer på att man inte duschat på ett tag och känner att man liksom måste.

Men tänk förr i tiden då badade man till jul sen var det inte så mycket mer. Så man kan nog fuska lite.

Men i övrigt, hur är ditt vis som du vill ha det då?

Jag tror du är på god väg, du sätter ju ord på tankarna, det hjälper till att reda ut dem, sen klarnar det och du vet vad du vill och kan jobba på det.

Annars kan man ju ta dagarna som de kommer, men det är liksom inte din och min grej va?

Kram o Lycka till =)

2011-07-23 @ 22:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0