mycket jobb och lite sömn

Åh vad trött jag var igår.. Har inte sovit speciellt bra den senaste tiden + att jag har jobbat en hel del. Så igår när jag kom hem från jobbet la jag mig i sängen med datorn en sväng. Jag somnade ganska precis på en gång.. Vaknade till vid 12 och tog bort smink och borstade tänderna sen gick jag och la mig igen och vaknade halv 7. Så jag har sovit massor i natt. Skönt! Idag blir det jobb 10-20. Sen hem och baka lite (ja ni ser rätt, jag ska BAKA :S) för imogon fyller jag år. Vi ska fira lite hos mamma så alla som vill ha lite fika är välkommna dit någon gång på dagen. På kvällen blir det lite fireri med några kompisar så jag åker in till stan igen inte alltför sent.

Jobb söndag 10-18.

Hoppas ni får en mysig helg! :)





Kommentarer
Postat av: mormor

Jag tror jag räknar mig som din kompis i morgon. Får jag följa med i så fall? Ska bli spännande att fika i alla fall. Lycka till o kram.

2011-07-29 @ 20:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0