Hmm jag tror visst det heter EFX inte FEX

JOSEFIN KOM IN PÅ BALETTAKADEMIN I STOCKHOLM!!! Hur grymt är inte det? Sveriges och även Nordens bästa dansare söker sig in där varenda år och bara 38 stycken (tror jag det var) kommer in. OCH HON ÄR EN AV DOM!! Grymmaste systern ever ;)

Positiva grej nr 2 är att jag har köpt ett sånt här armband nu och jag väntar med spänning på vad som kommer hända ;).. haha.



Nu blir det att köpa pizza och ha myskväll med Amanda. Men det blir tidigt i säng ikväll för jag har fortfarande inte sovit ikapp mina timmar! Det blev sent inatt igen, Andreas kom inte hem förren halv 3 och jag städade och tvättade och titta på film enda tills dess typ. Det här med att gå och lägga sig och sova är inte riktigt min grej :P

Hoppas ni får en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0