hard work work

Så här ser min vecka ut:

Måndag: 12-20 Cubus
Tisdag: 12-17 Cubus
Onsdag: Ledig
Torsdag: 12-20 Cubus
Fredag: 12-20 Cubus
Lördag: 9-18 Cubus
Söndag: 10-18 Cubus

Igår efter jobbet åkte vi ut till Hedesunda för att fira Alice som fyllde år! God mat och gott fika bjöds det på :) Vi åkte inte hemåt förren vid halv 12 så det var roligt att hinna träffa alla lite.

Inatt har jag inte sovit särskilt bra för jag har drömt att jag har varit fast på en båt med alla killar jag känner + dito. Där skulle jag rangordna alla från den jag tyckte minst om till den jag tyckte mest om. Och så var det lögndeketortest så visade det sig att jag ljög på någon skulle hela tävlingen (som var så allvarlig i drömmen så jag hade panik) avbrytas och de skulle lämna mig där mitt ute på havet för att försöka simma in i land, vilket var omöjligt. Det var jättesvårt att välja och det gjorde att det blev otroligt mycket tjafs där på båten men tack och lov vaknade jag när det var som värst. Så när jag säger att jag haft en jobbig natt överdriver jag inte det minsta.

Hoppas alla får en fin vecka! Efter regn kommer solsken! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter butikschefen på cubus i Valbo ?

2011-07-21 @ 15:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0