En dag på stranden i Gnarp

I söndags när jag slutade jobba åkte jag och hämtade upp Josefin och Pontus på tågstationen.. Vi åkte till Gnarp till moster och jättefamiljen och var där vid 11 tiden på kvällen. Supermysig kväll! Somnade vääldigt sent, men så blir det när man inte ses så ofta. I måndags hade vi en heldag på stranden vid havet där uppe. Vi njöt av solen, badade och åkte massa vattenskoter. Man uppskattar att vara ledig så mycket mer när man inte är det så ofta!























I måndags kväll/natt åkte jag, Josefin och Pontus hemåt igen för jag skulle jobba igår. Idag har jag ännu en ledig dag och vi får se vad jag gör av den! Solen skiner iaf, underbart!


Kommentarer
Postat av: vicky

Vad fin blogg du har! :D

2011-08-05 @ 11:43:45
URL: http://vickyandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0