allsång på skansen

Jobb jobb jobb. Igår var jag ledig och då blev det en tripp för mig och Sofia till Stockholm för att titta på allsång på skansen. Supermysigt!! Hoffmaestro var skitbra och stackars Eric Saade fick liksom inte lika myket uppmärksamhet som man trodde att han skulle få. Jag trodde det var han som liksom skulle bli stjärnan nr 1 men det var Hoffmaestro det! Och så har jag sett kära Maria Montazami live, hur coolt är inte det haha. Hon är så gimla gullig tycker jag. Det finns nog inget ont i henne någonstans. Jaja sen var vi och hälsade på Josefin och Pontus en sväng innan vi brummade hemåt mot Gävle igen.

Ikväll blir det lite after work med några från Cubus och så ska systeryster också med. Jag är alldeles jättetrött egentligen men det är finaste dagen på hela sommaren så att krypa ner under täcket nu och sova är ingen bra idé. Vi kanske ses på stan lite senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0