Pearl..










Tog en långpromenad idag.. Synd att jag inte packade med mig mina träningsskor för då hade jag kunnat rört på mig hela dagarna.. Nu har jag stora blåsor på hela fötterna från mina kängor. Jag är ju sån som älskar att träna och röra på mig när jag mår dåligt och vill göra av med dålig energi.. När jag mår bra blir jag lätt slö och gör saker jag tycker är roligare istället.. Så ser ni mig ute och promenerar mycket så vet ni att jag mår skit, haha!

Såå.. Kaoset fortsätter. Jag bor fortfarande kvar hos familjen tyvärr så jag hoppas verkligen att företaget snabbar på och hittar en ny familj till mig så snart som möjligt för här vill jag verkligen inte stanna länge till. Jag har suttit i telefon/skype hela dagen idag känns det som; kontoret i Sverige, kontoret i Boston, min LCC, min program director för att försöka lösa situatuonen. Jag hoppas jag får komma härifrån imorgon! Vill tacka min finaste mamma idag igen för att hon ställer upp och hjälper mig. Du är guld. Jag är imponerad av dom som klarar sig utan sina mammor, för jag skulle inte klara en sekund. Tack alla fina som bryr sig och undrar hur det går för mig också. Jättegulligt!

hmm ja jag vet inte hur jag ska göra nu. Jag packade ju ihop alla mina grejer imorse så allt ligger i mina resväskor.. Ska jag packa upp allt igen eller ska jag hoppas på att det löser sig snart så jag inte behöver.. Det kan ju lösa sig redan imorgon liksom, eller om 2 veckor!!? Jag tror jag lever i resväskorna så länge.

- Slutligen en liten guldstjärna till älskade papps som facade idag ;) haha, du är bäst! Fix skype så vi slipper vi boka in flera timmar varenda gång vi ska chatta, ha ha :P 


Så.. God natt då mina fina vänner!
Hoppas ni får en fin dag imorgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0