Shoppingen

Och eftersom jag har tråkigt och inte har något alls att göra förutom att sitta här så kan jag ju visa mina småfynd från forever21. Älskade den butiken alltså!! Min nya favvo! Det blev inte så mycket shopping i NY för jag ville se så himla mycket, men det här köpte jag :)



20 kr styck för trosorna.. och så är det 100 % bomull, perfekt! haha, tanten då ;)
Såg nu att jag har olika storlekar på dom, hmm undra hur det gick till.



4 dollar för ringen, vilket är typ 28 kronor :)



Och så köpte jag 2 såna här sporttoppar i olika färger. 35 spänn! Hur cheap är inte det då? Hur underbart sköna som helst!!



Och det är alltså så här jag sitter och njuter av livet för tillfället ;)
Tack pappa för lakritshallon-döskallarna och farmor för dumlen. Tyvärr är det slut snart :O

Nu ska jag skriva ihop lite vad som händer här borta, dom vill ha all info dom kan få på kontoret..

God natt.


Kommentarer
Postat av: mormor

Morning, vaknade ridigt och tänker på dig. Tänkte precis på att du bör skriva ner allt som händer/inte händer,vad du får för mat och hur dina försök till kontakt fungerar. Ta dag för dag som en dagbok innan du hinner blanda ihop dagarna. Då har du ju också något att göra/ författare. Men försök att komma ut med, och promenera. Love you.

2011-01-26 @ 04:46:22
Postat av: Linda Lindh

Hejsan

Skickar massor med styrke-kramar från vinnersjö!!! Jag vet hur det känns när man är hemmifrån och det inte funkar som det ska, man känner sig ensammast i världen. Men det är du INTE, vi tänker på dig. GOOOO GIRL!! Du får sälja dina memoarer dyrt sedan. PUSS

2011-01-26 @ 09:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0