Every little thing, is gonna be alright!

När allt känns hopplöst, ring mamma!
JA FÖR DET VAR PRECIS DET JAG GJORDE. Tack för att du finns. Vi har pratat i över två timmar nu på skype, tack gode gud att det finns! Jag känner mig för tillfället ganska lost här borta. Jag kan inte berätta vad som händer förren det här har löst sig, but what doesn´t kill you makes you stronger, right?

Jag sitter alldeles hungrig helt ensam i en källare 20 minuter utanför Washington DC i USA, flera hundratals mil hemifrån, och vet ingenting om hur morgondagen ser ut.. En sak vet jag och det är att kaoset kommer fortsätta imorgon med.. och några dagar till (upp till 2 veckor) om det här inte löser sig på något sätt. Men vet ni? Jag känner mig på något sätt ändå så otroligt lugn. Jag kan inte låta bli att le åt det här, mig själv, alltihop, hela situationen. Jag känner mig alldeles tom och orkeslös, men samtidigt har jag så fruktansvärt mycket energi och jag tror verkligen att det kommer bli bra ;) Ur det dåliga kommer alltid något bra i slutändan.
hehe för att klargöra så har jag gråtit en och annan tår också, det här är jobbigt. Men jag försöker vara positiv och någon sa en gång till mig när jag hade det jobbigt: "torka tårarna tuffing, det här klarar du"

Och det är precis vad jag ska göra.. Jag ska torka tårarna och klara det här. Imorgon är en ny dag med nya möjligheter ;)



over and out. 




Kommentarer
Postat av: Amanda

Min älskling!<3

2011-01-25 @ 08:46:22
Postat av: Cubus Linda

Du är ju en riktig tuffing tjejen!!! Det kommer ordna sig på nått sätt :)

2011-01-25 @ 09:00:09
Postat av: Mamma

Hej Vännen! Tårarna rullar på mina kinder. Ledsen nej, så oerhört stolt över att Du är min älskade lilla stora tjej som är på väg att bli en alldles förtäfflig stark och helt underbar kvinna. Jo, visst är jag ledsen också för att inte det bara kan få gå lätt ett tag. Men som Du själv sa, man fixar mer än man riktigt förstår! Tur är väl det och jag ser redan en ljusning... Det kommer alltid sol efter regn! Love you! Skypa så fort du vaknar!!! Puss Mammi och kom ihåg att Blott en dag ett ögonblick i sänder. Tänk HÄR OCH NU!!!

2011-01-25 @ 12:26:52
Postat av: Moster Ida

"Det sägs att det finns alltid nånting bra i det som sker. Och tron är ofta den som ger oss styrka."



Efter regn kommer solsken. Ovanför molnen lyser alltid solen. Den kommer snart fram! ;)



Det blir inte alltid som man tänkt sig

- men det kan bli bra ändå! =)



Det här fixar du, kämpa på!

Kram från moster <3

2011-01-25 @ 16:49:34
Postat av: Eva-Lisa

Det verkar tufft. Kan du prata någonting med männniskorna där - fråga hur DE tänker, eller går det inte? Om dom tycker att du ska fixa maten måste de ju säga det o.s.v.

Går det att få lite energi från barnen medan du är där?

Kan du ta en promenad?

Många kramar från morfar o mig:)

2011-01-25 @ 20:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0