I´m in loove!

New York är verkligen HELT GAAAAALET! Att det är stort har jag förstått förut, men att det var så här stort hade jag ingen aning om. Jag blev verkligen kär! Så himla häftigt och stort och mycket och vackert och crazy!! Vi åkte guidad rundtur på 4,5 timme runt i hela New York och såg frihetsgudinnan, var upp i Empire state bildning och såg ut över HELA NY, var på time square, broadway, central park, brooklyn bridge, fifth avenue, worl trade center (de håller på bygger upp dem igen). Alltså det var så fint i NY så man kan inte förstå, och tycker man att det är fint på kort så MÅSTE man åka dit för det går inte att jämföra med verkligheten! Har även shoppat lite på forever 21, och så var vi in på victoria secret och massa andra roliga affärer. Josefin; jag gick förbi en ZARA butik också, då tänkte jag på dig ;) hehe.





Internet krånglar här ikväll precis som alla andra kvällar och iställer för att sitta här och bli på dåligt humör stänger jag ner datorn nu. Imorgon kommer jag äntligen till familjen och jag hoppas att de har internet som fungetat. Då lovar jag att jag ska lägga ut massa bilder på allt jag har sett! Tills dess får ni nöja er med de här två..

God natt säger jag då, klockan är halv 12 här. Hoppas ni får en fin dag.
Min buss går 9 härifrån imorgon så jag kommer vara framme hos familjen runt 3 på eftermiddagen.. Tänk lite extra på mig då, jag är nervös :S Tänk om de inte gillar mig? Tänk om det bara totalkrockar med allt liksom? Eller om barnen bara skriker: uuuush henne vill vi inte ha. :O Hehe nej då, nu bygger jag upp det värsta som kan hända här. Det kommer gå skitbra, punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Lycka till idag min finaste! Det kommer gå jättebra, och tro mig, de kommer älska dig! Tänker på dig hela tiden, men jag lovar att tänka lite extra idag! Längtar tills du kan använda ditt internet så vi kan skypa!:D Ha det superbra så hörs vi gumman! Love you

2011-01-21 @ 11:56:33
Postat av: Anonym

Tur att jag skaffat en ny dator, så jag kan hänga med dig. Om jag fattat rätt så är du redan hos nya familjen. jag är så nyfiken. kul att du fått se så mycket i NY. Kram och lycka till, vårt "älsklingsbarnbarn"

2011-01-21 @ 23:57:16
Postat av: Anonym

Ja, nu ska sanningen fram... Nu är jag allt lite ängslig! Även om jag vet att Du har fötterna på jorden och skinn på näsan, så är Du just nu i mina tankar HEEEELA TIDEN! Har Du kommit fram? Hur gick resan till familjen? Hur blev första mötet? Åhh alla frågor snurrar i mitt huvud... Men, Jag är helt övertygad att de kommer att älska Dig Vännen! Var rädd om Dig och hör av Dig så fort Du kan!!! Det händer mycket roligt här hemma som Du nog vill veta!!! Hi hi! Puss och kram min lilla Gullvippa!Mamma

2011-01-22 @ 01:21:41
Postat av: Mamma

Hej Vännen! Nu ska sanningen fram...JAG ÄR OROLIG!!! Just nu är Du i mina tankar HELA TIDEN!!! Frågorna bara snurrar i mitt huvud även om jag vet at Du både har fötterna på jorden och skinn på näsan! Har Du kommit fram till familjen? Hur gick resan dit? Blev första mötet bra? Dum fråga förresten, det är klart att de kommer att älska Dig!! Hi HI!!! Jag hoppas att Du hör av Dig så fort Du kan! Det händer roliga saker här med som Du nog skulle vilja höra... He He!!! Puss och kram min lilla Gullvippa! Mammi

2011-01-22 @ 01:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0