Överrasknings-avskedsfest!
















































Tack alla underbara fina för en superrolig kväll! Jag hade verkligen ingen aning om någonting :O Kommer sakna er alla så himla mycket!

Vi skulle till mormor och äta igår och på väg dit så satte de på mig ögonbindel och hörselkåpor. Vi snurrade runt lite med bilen och sen när vi hoppade ur ledde de in mig och när de tog av mig bindeln fick jag en chock! Där satt nästan 60 pers och tittade på mig :) Nära och kära vad där! Familj, släkt och vänner. Så himla roligt! Tack mamma, pappa syskon och alla som planerat och fixat.. Jag är imponerad att ingen försagt sig ;)

Det var mat, lekar, efterrrätt och så avslutades hela kvällen med att några höll lite tal till mig, berättade gamla minnen och så hade Fia fixat med bildspel! Underbar kväll. TACK!

love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0