problemo

Jag är såå nervös för imorgon!! Saker och ting har strulat sig lite och jag vet inte riktigt hur allt kommer bli, men imorgon får jag veta. Eller jag får nog inte veta men problemet kommer i alla fall att börja lösas, sen kommer det troligtvis ta lite tid men man ser iaf en början och ett slut på det hela. Aaj jag har alldeles ont i magen och är helt slut i huvudet :(
Jaja, när jag förhoppningsvis har ordnat upp allt får ni veta vad som händer här borta. Hoppas allt är bra med er!



nyår -10

bilder kan det där med att pigga upp litegrann i alla fall! Jag försöker förklara ordet skrivbordsunderlägg på charader men jag vette tusan vad det här har att göra med ordet, hehe.

god natt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

det löser sig ska du se!

2011-01-24 @ 20:16:27
Postat av: Mamma

Hej Vännen!

Livet är tyvärr inte alltid spikrakt! Men Du är en tuff brud så det är klart att det ordnar till sig! Kom också ihåg att det är i motvind som drakar lyfter! Det kanske väntar en stor positiv överraskning bakom nästa hörn!!! Vi betsämmer oss för att tro det, eller hur!!!

Kramizar i massor! Jag älskar Dig! God Bless! Mamma

2011-01-24 @ 23:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0