NYC

Jag ar lite dalig pa att uppdatera men vi har sa himla fullt upp har pa skolan.. Plus att internet pa min dator funkar inte och det ar trakigt att skriva inlagg utan bilder. Men pa fredag ska jag antligen till familjen och dar hoppas jag verkligen att internet funkar som det ska.

Idag ska vi iaf in til NEW YORK CITY!! Det ska bli skitkul, for vi har liksom inte sett sa mycket av den bilden jag hade av NY fast vi ar i NY. Sa det ska bli jatteroligt! Men forst har vi lektioner hela formiddagen. Halv 1 gar bussen och vi kommer hem halv 9 ikvall. Sa jag ska knappa MASSA kort sa ni ocksa far hanga med pa mitt aventyr ;) Vet inte om jag kommer kunna lagga ut ikvall, men annars fixar jag med alla bilder pa fredag!

Hoppas allt ar bra med er dar hemma. Jag tanker pa er lite nu och da men jag saknar er inte alltfor mycket an, vilket kanns skont! :P hehe. Ha en bra dag!

:)


Kommentarer
Postat av: färnbo

Hej Evelina hoppas du har det bra . Vi tänker på dig roligt att läsa vad du gör.Med oss är det bra Tomas,Linnea,Alva,Ann-Sofie

2011-01-20 @ 17:48:20
Postat av: Maria Brook

Hittade din blogg! Ska bli kul att läsa om vad du gör. Gör allt! och lite till... Få se hur länge du hinner med att skriva. Min sjömansson skulle också blogga när han varit ute på praktik, på haven. Det föll ganska snabbt.

Ha det så JÄTTEBRA!

Lars Pers Maria

2011-01-21 @ 01:57:54
Postat av: Mamma

hm...och vad menar min kära kollega med allt... och lite till???? Hi hi! Lots of love baby! Mammi

2011-01-22 @ 01:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0