möte med "nya" familjen redan idag!

Jag har pratat med mamman i den nya familjen nu och jag ska åka och träffa henne om några timmar.. Nervöst men roligt :) Ska försöka beställa taxi tills dess men allt är ju galet här idag med snön och allting så jag vet inte hur det funkar :P Men i värsta fall får väl min nuvarande familj skjutsa mig vare sig de vill det eller inte.. Jag får inte tag på min lcc, så jag hoppas att jag kommer dit på ett eller annat vis, jag får väl beställa taxi tidigt så får jag väl vänta där om jag blir FÖÖR tidig.

Wish me good luck! För om allt känns bra så flyttar jag redan till helgen :)
Jag har inte några nya roliga bilder att bjuda på eftersom jag inte gör så mycket om dagarna, mest sitter här framför datorn och väntar på att något ska hända. Så det får bli ett till tråkigt inlägg utan bilder! Ni får en liten update iaf så ni vet vad som händer..


Kommentarer
Postat av: mormor o johannes

Det är verkligen inte tråkigt - du ska ju få en ny chans. Men vad har ni för väder då, här är kallt men soligt. Vi önskar dig verkligen lycka till ENS!!!

2011-01-27 @ 20:09:47
Postat av: mormor o johannes

Det är verkligen inte tråkigt - du ska ju få en ny chans. Men vad har ni för väder då, här är kallt men soligt. Vi önskar dig verkligen lycka till ENS!!!

2011-01-27 @ 20:11:11
Postat av: Ing-Marie

Hej Evelina!

Jag har följt ditt äventyr så långt.

Jag hoppas du får komma till en vettig familj nu och att allt ordnar sig för dig. Följer med spänning fortsättningen på ditt livs äventyr!

Kram

2011-01-27 @ 20:29:50
Postat av: Per Rask

Lycka till idag!!

2011-01-27 @ 21:17:00
Postat av: Anonym

Lyckospark! =)

2011-01-27 @ 22:51:44
Postat av: Evelina Nilsson

Kära Evelina!

Vi har följt Dig dessa jobbiga dagar och nu gratulerar vi Dig och hoppas att allt ordnar sig till det bästa Kram från Inga och Ingemar

2011-01-28 @ 09:55:34
URL: http://www htp ewiis4.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej, ville bara skicka ut en liten kommentar i cyberspace och tacka för att du visar att det inte är så lätt ibland (man får det intrycket av alla AuPair-broschyrer). Jag är förresten Anna & Marias kusin från Jämtland, om du undrar vad det är för mysko figur som hackar sig in på din blogg. Men iaf. Tack för ärlighet och härlighet! Lycka till och hoppas det löser sig, Kram Karin

2011-01-28 @ 21:32:40
URL: http://karinskuriosa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0