Lyckoskutt!

Åh jag är så glad nu.. Det kändes jättebra med den nya familjen så jag ska flytta dit redan imorgon :) HAPPYFACE!! Mamman och barnet kom och hämtade mig i stan och så åkte vi hem till deras hus och mamman berättade om sig själv och familjen och allting. De verkar så vara i min smak och vi är lika på alla vis. Jag är SÅ glad att jag bad om familjebyte alltså, nu så här i efterhand.. även om den här veckan inte varit så himla rolig så har det varit värt varenda ledsen minut!

De hade jättefint hus och mitt rum var supermysigt så jag tror jag kommer trivas som fisken i vattnet där. Dessutom älskar de att åka skidor så förhoppningsvis får jag följa med på någon sådan liten tripp, och så har de ett hus i Miami som de åker till ibland :) Wiho! Mamman och pappan jobbar båda som advokater så de är väldigt upptagna människor, men mitt schema såg ändå helt och okej ut med tanke på att de bara har ett barn och det är en pojke på 6,5 år. Han kommer vara i skolan mellan 9-3 varje dag så jag har lite ledig tid om dagarna :) Pojken var jättegullig och vi klickade också direkt.

Haha sorry jag verkar ju alldeles smörig men det känns SKITBRA NU :D
Så nu kan jag säga det Josefin: LIVING THE DREAM, hahaha..

Jag ska även berätta lite om varför jag byter familj, allt vad som hänt och så när jag kommit härifrån så ni får höra allt från början till slut!

Nu ska jag titta på lite tv, skriva mer om vad som hänt idag till företaget och så ska jag njuta av att det är min sista kväll här. UNDERBART!! :D Haha just det.. sa jag att jag var glad? Ja det gjorde jag nog. haha ;D



Pappa finaste du. Jag fick en liten saknar-attack efter dig nu.. Du är så gullig som skriver meddelanden lite nu och då, och facar med mig ibland också. Lina tänker på dig ;) Det var även roligt att se dig på skype igår, häftiga uppfinningar det där, haha. Och resten av familjen såg jag idag när alla var hos mormor och åt pannkaka!

MAMMA: krya på dig! hoppas du blir frisk snart. love you.


Och en till grej: TACK för alla kommentarer allihop! Det är jätteroligt att se vilka det är som läser bloggen :) Jag vet inte riktigt var jag ska svara på alla kommentarer däremot, men jag ser varje kommentar och blir glad att ni bryr er.


Nu ska jag sluta skriva, shit det här blev ett långt inlägg. Hoppas ni sover gott, klockan är ju mycket hemma nu! God natt ♥

Kommentarer
Postat av: Evy-Anne Zettlin

Va kul att du fått en ny familj som du trivs med! Skönt att ungen går i skolan på dagarna så du får lite fritid och hinner se dej om (fniss). Jobbar natt nu och måste väl gå en runda och se om mina patienter lever. Hörs, kram, kram!!!

2011-01-28 @ 02:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0