Instabil, big time

Skulle precis göra ett roligt fotoinlägg med alla bilder från helgen men såklart försvinner alla bilder :( Blä!
Jaja det var i alla fall lite roliga bilder på när jag var och tittade på Anders söta hundvalpar, från pappas födelsedag, på all min packning, min och fias roliga utgång och nyår och lite sånt. GAAH!
Nu tappade jag sugen till att blogga över huvud taget. Gu vad jag känner mig instabil. Känner inte alls igen mig själv. Humöret bara vänder av småsaker och jag får lust att SLÄNGA UT DATORN OCH KAMERAN OCH ALLT SOM JAG KOMMER ÅT genom fönstret!!!! antar att det bland annat har att göra med att jag snart ska åka bort ensam ett helt år, och för att det finns vissa personer som förstör mitt liv totalt, och för att bilderna försvann, och för att jag saknar min älskling till tusen, och för att det går en film på trean som får mig att må illa!

psykfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0