Håll tummarna!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Jag tror KANSKE att det börjar lösa sig nu.. Jag har fått en ny familjematchning och dom verkar bra.
Jag berättar mer när det är klart för familjen har inte tackat ja än så jag vet inte hur det blir.. Men jag hoppas!!!

Åh snart är det ett slut på det här.. äntligen!!

Jag är glad!!

Btw.. jag försökte ta mig in till DC men när jag var halvvägs där (massa krångel med buss) så ringde företaget och sa att jag var tvungen att åka hem till datorn för vi hade lite att fixa med. Så jag har inte sett DC än, men den här familjen jag har blivit matchad med nu bor alldeles i närheten av city så förmodlingen kommer jag ha chans att se en hel del av staden under året..





Kommentarer
Postat av: Jenna

Du är så duktig Evelina! Jättekul att du uppdaterar så mycket. Hoppas allt löser sig. Kram

2011-01-26 @ 19:13:16
URL: http://jennaakerlund.blogg.se/
Postat av: mormor

JAAAAA! Jag hoppas också!!! Du är värd nåt riktigt bra! Tur att du får lite förslag så vi vet att det blir ändring, det behöver kanske inte dröja så länge. Kram.

2011-01-26 @ 19:43:21
Postat av: Mamma

Hmmm SPÄNNANDE!!!!

Love You, so much!!!!!!

Mammi

2011-01-26 @ 19:49:38
Postat av: Mamma

Hmmm SPÄNNANDE!!!!

Love You, so much!!!!!!

Mammi

2011-01-26 @ 19:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0