Flytt klockan ett!

Om två och en halv timme kommer Rachel (min nya värdmamma) och hämtar mig och mina väskor och så flyttar jag dit! SKÖNT!

Jag fick ett jättegulligt sms av henne igår innan jag skulle sova: "Evelina, nice meeting you and we are very glad you are joining our family. Let´s talk tomorrow morning and I will make arrangements for you to arrive at my home. Have a nice evening and see u tomorrow. We will have a fun year together :)"

Söt va?
Nu ska jag packa ihop det sista, ta ur sängkläder, tömma sopor och fixa lite så jag är redo att åka när hon kommer. Hoppas ni haft en fin dag och att ni får en mysig fredagkväll! Antagligen kommer jag umgås med familjen ikväll men jag försöker göra en liten uppdatering om hur allting gått ikväll innan jag ska sova.
love


Jag var faktiskt på Starbucks igår :) Så nu kan jag pricka av det på typiska amerikanska saker att göra. Haha jag drack varm choklad men ändå.. Check!

 


Kommentarer
Postat av: Fia

Va roligt för dig gumman... Då löste det sig tillslut... Love love love

2011-01-28 @ 18:45:37
Postat av: Cubus Linda

Choklad, då vet jag inte om det räknas ;)

Ha en fantastisk fredag =)

Bamse kraaaaaaaaaaaaaaam <3

2011-01-28 @ 19:41:19
Postat av: Anonym

Choklad, då vet jag inte om det räknas ;)

Ha en fantastisk fredag =)

Bamse kraaaaaaaaaaaaaaam <3

2011-01-28 @ 19:41:51
Postat av: sandra

gud va härligt. hoppas du kommer få så roligt som alla säger att det är. avis ;P puss puss

2011-01-28 @ 22:41:16
Postat av: Mamma

HÄÄÄÄÄRLIGT!!!!!!

Äntligen så kan jag få börja slappna av, verkar som om Du har hamnat i goda händer!

Gillade att hon messade...

Tror Du har ett spännande år framför Dig!!!

Kramizar Mammi

2011-01-28 @ 23:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0