confused

Idag har jag varit i USA i tre veckor.. Det känns som att jag
har varit här i flera månader.

Ingen bra dag idag, på något sätt alls. Imorgon är det rise and shine med ett leende på läpparna som gäller! Ååh undra hur länge man orkar men jag försöker och försöker tänka att det blir vad man gör det till så allt hänger på mig. Imorgon är en sån här stor dag igen, undra vad jag ska göra med den :S Låta allt bara vara eller göra ett sista starkt försök.



Bit ihop eller bryt ihop?
BIT IHOP.


Kommentarer
Postat av: mormor

Jaa du, tiden går. Det har blivit februari, våren kommer snart smygande, fast här har kommit mera snö i natt - ett steg fram o två bak typ.

Jag tror att de tre veckorna varit de mest omtumlande veckorna i ditt liv. Visst har du varit med om saker o så tidigare, men nu är det så intensivt, nytt, jobbigt,spännande, utmanande, energikrävande o jag vet inte vad.

I en sång står det

"Men som din dag är, kraft ska du få

det har jag lovat, ge dig ändå.

Ljus på din vandring, hjälp i var strid

att vara med dig, nu o all tid."

Ibland säger jag till den kraften; nu får du nog bära mig, tänk på fotspår i sanden. jag älskar dig, kramar i mängd.

2011-02-08 @ 08:41:55
Postat av: mormor

En annan variant; packa ihop, om du får plats med allt du köpt :), och åk hem till det du lärt känna som tryggt, men kanske inte så spännande. Valet är ditt och du ska mååå braaaaa, jag älskar dig, kramar i mängd. Morfar hälsar; hon ska inte vara där...

2011-02-08 @ 08:47:08
Postat av: Fiia

Biit ihop sååklart!

Snaaart så kommer jag och hälsar på juu och då ska vi ha massa mys och du måste visa runt mig i din stad ;) Träningsskor och dansskor på :D

Du som älskar att hjälpa människor do it för Max,, vet att han behöver dig faktiskt... Love you snutt PLUS att du får inte komma hem förrän jag är klar med mitt så jag slipper skämmas ;) Love love love

2011-02-08 @ 10:06:06
Postat av: Cubus Linda

Vännen!!! Gör det som känns bäst för dig. kram

2011-02-08 @ 10:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0