ice cream

Jag har raderat ganska mycket från min blogg för korkade jag insåg hur lätt det är att komma in på min blogg, översätta allt jag skriver på google translate och få fram exakt vad jag skriver trots att jag är svensk och de människor som är här inte vet min bloggadress. Det är ju aslätt att bara söka på mitt namn på google så kommer den upp för tusan :O jaja, lite bättre valda ord och lite mindre detaljer i fortsättningen kanske..

Och det är just därför jag inte bloggar så mycket för jag vet nämligen inte vad jag ska skriva då.. Men det händer mycket här borta, det är ett som är säkert.. Här är en bild på när jag och Max var och åt glass idag i alla fall. Lite info ska ni så klart få!





Det blir bra det här, på ett vis eller ett annat!
god natt..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Roligt att kunna "följa" med på din resa!

Vad stark du är och ännu starkare verkar du bli för var dag!



Tänkte bara säga att inne på dina blogginställningar kan du bocka för/bocka av om du du vill synas på sökmotorer som google eller inte!



Lycka till på din resa!



//Hanna

2011-02-03 @ 08:51:38
URL: http://hamael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0