min flygresan hem..

All min packning.. Som jag fick betala dyra pengar för att få hem. Plus att jag fick slänga massor på flygplatsen :(



Jag utanför huset vid taxin precis innan jag skulle åka.. HEJDÅ hemska hus!



Flygplatsen i DC



Fina flygplanet..

 

Ush jag hade så himla mycket handbagage eftersom jag hade så mycket övervikt.. Tod det jag inte slängde i handbagaget eftersom de inte väger det :) Blä vad tungt det var att släpa på..



Jag älskade den här flygplansmaten.. Kan det vara för att jag har levt på mackor, yoghurt och flingor i en månad?



Underbara utsikt :)



En sliten och trött Evelina efter 14 timmars flygning..



Nu ska jag prata med mamma.. Som jag skrev innan; hela min långa au pair berättelse kommer.. Har bara inte tid just nu!

KRAM. UNDERBARA SVERIGE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0