Shopping med Beth !

Idag har jag och famlijens städerska Beth varit ute på shopping! :) Haha vi bestämde igår när hon var här och jobbade att hon skulle visa mig några billiga affärer.. Och så gav hon mig en lapp med info om vart jag skulle ta mig och vilken metrostation jag skulle hoppa av. Haha när jag satt där på tunnelbanan och åkte längre och längre bort blev jag nästan lite småskraj; vart tusan hade hon tagit mig? När jag äntligen gick av efter 25 minuter (det kändes mycket längre) så visade det sig att det var ett ganska stort samhälle med mycket trafik, mycket shopping och mycket människor! Vi var in i först en skoaffär och det var G A L E T ! Alltså för oss svenskar är det himmelriket här eftersom allt är så dyrt hemma. Det var liksom outlet på skor, dyra märken som de reade ut för inga pengar alls! Jag vågar inte ens säga hur mycket jag köpte, men jag tjänade så galet mycket pengar ;) Plus att om man köpte 4 skor eller mer så fick man 40 % rabatt på de redan READE VARORNA!! Så om man säger så här; skorna som jag köpte skulle ha kostat sammanlagt 500 dollar ordinarie. Jag fick alla för så galet mycket billigare!

Sen var vi även in i en till stor affär där det fanns allt från heminredning till kläder till väskor, smycken, skor, hudvård.. Allt! Det var även där en outlet så det fanns blandat många dyra märken på både väskor och skor, och jag köpte några väskor! Jag har ju lovat mig själv att ta det lugnt med shoppingen och jag köpte ju en del skor så jag fick hålla tillbaka där inne kan jag säga. Men hittade i alla fall superfina väskor! yummi!!

Nu ska jag hämta Max på skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0