Say hello to my new nickname!

Max kallar mig :

EVIL-ina eller DEVIL-eve
 
Behöver jag förklara att jag inte är särskilt omtyckt?

"I want you to die"
"You are the worst nanny ever!"
"I´m gonna make you fired"
"You are ugliest person I´ve ever met"

Haha.. Det är allt han säger till mig om dagarna. Härlig kille va ;)
Och hans standardsvar på allt jag säger till honom är: Whatever!

Åh det är så härligt att var au pair. Living the dream! Det här är såå rätt för mig! Wonderful!


Snart ska jag iväg på au pair träff, vi ska på guidad tur i Washington monumentet.. Sen ikväll ska jag på tjejmiddag med några tjejer jag aldrig har träffat. Det kan bli superskoj, det kan bli katastrof.. Men kul att göra något i alla fall! Hoppas ni har en mysig helg där hemma. Saknar er lite idag faktiskt..

Btw. Titta vad jag hittade i mitt badrum nyss :S





Kommentarer
Postat av: Josefin

Neeeej!!! Ingen kallar min prinsessa för såna saker!! :( Som jag sa, du har inget att förlora, tredje gången gillt... :) <3

2011-02-13 @ 10:41:36
Postat av: mormor

Han testar, men frågan är hur mycket du vill tåla. Du vet ju att du är värdefull, så låt det bara rinna av dig. Stannar du måste han väl snart ge sig,väljer du att testa en ny familj, kan du ha tur, vilket du är värd, särskilt nu när du fått stå ut med så mycket. Vi såg melodifestival från Göteborg i gårkväll. Inte mycket att hänga i julgranen.

2011-02-13 @ 13:03:56
Postat av: Mamma

Hej Gumman!

Håller med föregående 2 talare, av hela mitt hjärta!!!!!!

Framme i Rottne! Åhh vad mysigt!!!!!

Vi tog en LÅÅÅNG promenad runt Löpanäs och Kvarnabacken också tittade vi till Kaspers båt vid båtplatsen. Stod där en stund med näsorna i vädret och njöt av den allt varmare solen... och längtade till VÅR!!!!

Nu ska vi snart äta en god kvällsmat, ledsen om jag frestar... sedan ska vi se Solsidan och mysa! Linus är hemma så vi får träffa honom, kul! Moa har skrivit en låt, JÄTTEBRA/FIN!!! Jag kan! heter den. Bra titel va?

Jag pratade med Ann Ö idag, hon ringde bl.a för att höra hur det är med Dig och hälsade så gott! Alla här hälsar också och tänker på Dig!

Ja, ja, jag har i alla fall tänkt igenom ett tredje gången gillt och jag tycker faktiskt som Josse! Man kan/ska/orkar inte ta hur mycket som helst även om jag VET att allt detta är ett sätt att synas/höras och kanske få sin vilja igenom.......MEN TRÅKIGT OCH JOBBIGT ÄR DET!

MASSOR AV KRAMAR FRÅN OSS ALLA!!!!!!

Puss Mammi

2011-02-13 @ 17:44:35
Postat av: Linda Lindh

Hejsan

Visst känns allt bättre när solen skiner......tänk på att våren snart kommer. Det trevliga med breddgraden där du nu bor är att sommaren är från maj till oktober!!Konstigt nog har de mycket mer soldagar än vi under denna period. När värmen kommer så kommer även grannarna börja visa sig och det blir grillfester.

Pojken där jag bodde var vidrig mot mig också den första tiden, skrev elaka lappar som han sköt in under dörren i mitt rum. Jag skickade tillbaka lappar med en massa positiva ord och efter ca 1 månad avtog det hela.......

Det tog även några månader att hitta några personer som jag verkligen gillade, de jämnåriga amerikanerna tyckte jag var så barnsliga. Du får tänka på att de du umgås med hemme har du känt i många många år sådana vänner är svårt att hitta speciellt efter några veckor. Lycka till med allt, vi tänker på dig!!PUSS

2011-02-13 @ 18:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0