hurtig morgon

Kom precis hem från 75 minuters promenad/jogg. Haha det var tänkt att jag bara skulle ta en promenad på typ 40 minuter men jag blev helt lost och hade ingen aning om vart jag var så det tog lite längre tid än planerat.. Jaja ingen skada skedd, mer träning åt mig! :P Mn frukost bestod utav en jättetallrik med pappas havregrynsgröt (attans det blir inte lika gott när jag gör det som när du gör det)..

Solen skiner här idag men det är såå kallt så man vill inte vara ute! Min promenad får räcka.. Det är skitkonstigt för hemma är det ju mycket kallare än här, men jag fryser hela tiden här fast jag liksom har lika mycket kläder på mig som jag brukar ha hemma :S SKUMT! Men jag känner mig inte helt frisk heller, det kan ju vara därför också! Jag ska iaf ta en lång varm dusch nu och tina upp lite! Sen ska jag visa er runt i huset! Det har jag ju inte riktigt gjort än..




Kommentarer
Postat av: Magdalena

Bra att gå vilse ibland, då vet man var man hör hemma. Så får man ju se ställen man aldrig skulle sett annars!

2011-02-09 @ 20:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0