Emsamt!

Ikväll är det lite ensamt. Men jag har iaf åkt till mataffären och köpt hem massa gott! Havregrynsgröt, frukt, yoghurt, chips, choklad, bars, flingor, mackor. Så nu ska jag gotta i mig massa och så har jag både tvn och spotify igång för att det inte ska bli för tyst. PLUS att hela huset lyser för att jag inte ska börja få panik och bli mörkrädd.. hehe. Jag har nämligen en förmåga att skrämma upp mig själv ganska så mycket! Och får jag panik här har jag ju verkligen ingenstans att ta vägen eller någon att ringa här så det gäller att hålla sig lugn och fin. Larmet är på iaf, så är det någon som försöker bryta sig in så tjuter det. Men jag som får panik av för höga ljud! Vad gör jag om det börjar tjuta då och det verkligen är någon här? :O uuh. Nej tack, sluta nu.

Det finns en risk för att det blir många inlägg ikväll.. Om jag inte hittar på någon bra film på tvn eller något då. Jag har även massor att tänka på tills imorgon. How to do? :S

Btw. Det har varit sommarvärme här idag! Jag har bara haft leggings, ett linne och en tunn tröja på mig. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

De fixaru du evelina! Kram Emma

2011-02-18 @ 02:57:13
URL: http://emmakarinlouise.blogspot.com/
Postat av: Jenna

Jaha vad tråkigt för dig :( Vad hittar du på för skoj nu när familjen är borta då? Hoppas du har det bra. Kramis

2011-02-18 @ 20:38:16
URL: http://jennaakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0